DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19953

Назва: Естетотерапія як засіб подолання бар'єрів комунікативної соціалізації молодшого школяра
Автори: Бурда, А.
Ключові слова: естетотерапія
молодший школяр
комунікативна соціалізація
творчий потенціал особистості
психологічно комфортне освітнє середовище
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості естетотерапії задля створення таких умов у сучасній початковій освіта, які зможуть посприяти комунікативній соціалізації молодшого школяра, допомогти дитині адаптуватися до нових умов, подолати бар’єри та конфлікти міжособистісної взаємодії, а також засвоїти норми поведінки, які необхідні для ефективної та конструктивної участі особистості у житті суспільства.
Опис: Бурда А. Естетотерапія як засіб подолання бар'єрів комунікативної соціалізації молодшого школяра // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 35-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19953
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf518,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок