DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19953
|
Назва: | Естетотерапія як засіб подолання бар'єрів комунікативної соціалізації молодшого школяра |
Автори: | Бурда, А. |
Ключові слова: | естетотерапія молодший школяр комунікативна соціалізація творчий потенціал особистості психологічно комфортне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано можливості естетотерапії задля
створення таких умов у сучасній початковій освіта, які зможуть
посприяти комунікативній соціалізації молодшого школяра,
допомогти дитині адаптуватися до нових умов, подолати бар’єри та
конфлікти міжособистісної взаємодії, а також засвоїти норми
поведінки, які необхідні для ефективної та конструктивної участі
особистості у житті суспільства. |
Опис: | Бурда А. Естетотерапія як засіб подолання бар'єрів комунікативної соціалізації молодшого школяра // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 35-43. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19953 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|