DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19941

Назва: Універсальний дизайн як умова успішного навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку
Автори: Карапузова, Н.Д.
Дмитренко, Р.
Ключові слова: діти із затримкою психічного розвитку
діти з особливими освітніми потребами
універсальний дизайн
принципи універсального дизайну
процес навчання математики
допоміжні технології в процесі вивчення математики
розумне пристосування
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на труднощах засвоєння математики учнями початкової школи із затримкою психічного розвитку. Актуалізовано основні концепції та характеристики універсального дизайну, його припципи в навчанні математики дітей в інклюзивних класах. Виокремлено роль допоміжних технологій для забезпечення універсального дизайну у процесі навчання математичної освітньої галузі молодших школярів з особливими освітніми потребами.
Опис: Карапузова Н. Д., Дмитренко Р. Універсальний дизайн як умова успішного навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 15-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19941
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf525,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок