DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19940

Назва: Теоретико-практичні аспекти використання казкотерапії у початковій школі
Автори: Федій, О.А.
Ключові слова: казкотерапія
технології казкотераії в освітньому середовищі
творчий потенціал особистості
психологічно комфортне освітнє середовище НУШ
початкова школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті представлені теоретико-практичні контенти педагогічної казкотерапії у роботі з учнями початкової школи. Розглянута філософсько-педагогічна сутність феномену казки у зв’язку з її освітньою та терапевтичною дією на особистість кожної дитини в початковій школі. Доводиться доцільність та ефективність побудови інтерактивного естетизованого педагогічного процесу з використанням казкотерапевтичних технології (арт-терапія, тілесноорієнтовані практики). Підкреслюється виключна роль педагогічного потенціалу казкотерапії у сучасних умовах деструктивного інформаційного середовища.
Опис: Карапузова Н. Д., Дмитренко Р. Теоретико-практичні аспекти використання казкотерапії у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 5-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19940
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf524,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок