DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19937
|
Назва: | Результати теоретико-експериментального дослідження з проблем формування цифрового громадянства учнів початкової школи |
Автори: | Процай, Л.П. Гібалова, Н.В. |
Ключові слова: | цифровий інтелект цифрове громадянство учня початкової школи цифрове громадянство мережевий проект дидактична інфографіка цифровий громадянин |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладено результати наукового
теоретико-експериментального дослідження з проблеми
формування цифрового громадянства учнів початкової школи.
Презентовано наукову новизну дослідження, що полягає в
уточненні понятть «цифрове громадянство учня початкової школи»
та «цифровий громадянин» та визначенні педагогічних умови
формування цифрового громадянства: упровадження методу
проектів на матеріалах цифрового громадянства, застосування
інструментів батьківського контролю, використання дидактичної
інфографіки в інформаційному освітньому середовищі. Описано
організаційно-педагогічну модель формування цифрового
громадянства учня початкової школи в освітньому процесі. |
Опис: | Процай Л. П., Гібалова Н. В. Результати теоретико-експериментального дослідження з проблем формування цифрового громадянства учнів початкової школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 116-129. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19937 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|