DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19937

Назва: Результати теоретико-експериментального дослідження з проблем формування цифрового громадянства учнів початкової школи
Автори: Процай, Л.П.
Гібалова, Н.В.
Ключові слова: цифровий інтелект
цифрове громадянство учня початкової школи
цифрове громадянство
мережевий проект
дидактична інфографіка
цифровий громадянин
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати наукового теоретико-експериментального дослідження з проблеми формування цифрового громадянства учнів початкової школи. Презентовано наукову новизну дослідження, що полягає в уточненні понятть «цифрове громадянство учня початкової школи» та «цифровий громадянин» та визначенні педагогічних умови формування цифрового громадянства: упровадження методу проектів на матеріалах цифрового громадянства, застосування інструментів батьківського контролю, використання дидактичної інфографіки в інформаційному освітньому середовищі. Описано організаційно-педагогічну модель формування цифрового громадянства учня початкової школи в освітньому процесі.
Опис: Процай Л. П., Гібалова Н. В. Результати теоретико-експериментального дослідження з проблем формування цифрового громадянства учнів початкової школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 116-129.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19937
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf617,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок