DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19928
|
Назва: | Навчання впродовж життя: генеза феномену, компонентний склад у ранзі ключової компетентності молодших школярів, особливості формування в першокласників |
Автори: | Мієр, Т.І. Широков, Д.Л. |
Ключові слова: | компетентність першокласник навчання впродовж життя безперервне навчання дидактичне явище дидактичний процес ключова компетентність навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито генезу феномену «навчання
впродовж життя». Упорядковано поняття «підготовка для подальшого
життя» (Later Life Training); «навчання протягом усього життя»
(Lifelong Learning); «безперервне навчання» (Lifelong Learning),
«навчання впродовж життя» (Закон України «Про освіту»).
Проаналізовано ключову компетентність навчання впродовж життя.
Визначено компоненти основ цієї компетентності і процес їх
формування в першокласників. |
Опис: | Мієр Т. І., Широков Д. Л. Навчання впродовж життя: генеза феномену, компонентний склад у ранзі ключової компетентності молодших школярів, особливості формування в першокласників // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : Сімон, 2019. С. 28-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19928 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2019 (2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|