DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19900

Назва: Методологічні принципи проведення партерного тренажу в умовах педагогічного закладу вищої освіти
Автори: Таранцева, О.О.
Ключові слова: хореографія
методика хореографічної освіти
принципи
партерний тренаж
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні принципи проведення партерного тренажу на заняттях у педагогічних закладах освіти. Першочергово визначено значення терміна «партерний тренаж» та суть цього виду хореографічної практики, яка полягає в підборі комплексу фізичних вправ чи поз, що слугують покращенню гнучкості всього тіла й суглобів, поліпшенню еластичності м’язів та зв’язок, нарощуванню сили м’язів. З огляду на те, що заняття з партерного тренажу виконуються здебільшого на підлозі, вони запобігають розвитку зайвої рельєфності м’язів, зникає навантаження на хребет, надмірне напруження м’язів. Партерний тренаж є надійним профілактичним засобом від перенавантажень дихального й опорно-рухового апарату та запобігає травматизму студентів під час хореографічних занять. Дослідження цього виду хореографічної практики засвідчили, що заняття партерним тренажем є основою в процесі підготовки хореографів у педагогічних закладах вищої освіти та сприяють успішному опануванню класичним, народно-сценічним, бальним і сучасним танцем. Виокремлено низку принципів, які забезпечують високий рівень ефективності підготовки студентів хореографічних спеціальностей, а саме: принцип поєднання традицій і новаторства; принцип системності та послідовності навчання; принцип руху від простого до складного; принцип поєднання вербальних і невербальних факторів впливу; принцип наочності; принцип індивідуалізації та диференціації; принцип багаторазового повторення та варіативності; принцип міцності знань і вмінь; принцип міжпредметних зв’язків. У статті зроблено висновки про доцільність формування цілісної системи взаємозалежних принципів проведення партерного тренажу для студентів педагогічних закладів вищої освіти, оскільки вона оптимізує перебіг процесуального та змістового складників навчальної діяльності. Окрім цього, акцентовано увагу на актуальності творчого підходу до реалізації виокремлених принципів, відповідно до умов навчально-пізнавальної діяльності студентів, для забезпечення ефективності процесу навчання з партерного тренажу.
Опис: Таранцева О. О. Методологічні принципи проведення партерного тренажу в умовах педагогічного закладу вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 43. Том 3. С. 52-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19900
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Методологічні принципи проведення партерного.pdf296,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок