DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19449

Назва: Ергономічні умови формування безпечного освітнього середовища сучасної початкової школи
Автори: Починок, Є.А.
Ключові слова: ергономіка
безпечне освітнє середовище
початкова школа
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У складних процесах реформування системи освіти перспективним є концепція гума¬ні¬зації середовища шляхом створення сприятливих умов для суб’єктів педагогічного процесу, які повинні сприяти збереженню здоров’я і працездатності вчителя та учнів на протязі тривалого часу і тим самим забезпечувати ефективність навчальної та педагогічної діяльності. Зіставно-порівняльний аналіз літератури переконує, що середовище визначається науковцями як один із чин¬ни¬ків формування особистості. В умовах становлення Нової української школи акцентується увага на створенні безпечного та комфортного сучасного освітнього середовища, що передбачає переосмислення та зміну фізичного, просторово-предметного оточення, програм та засобів навчання. Організація так званих навчальних центрів (осередків) у Новій українській школі повинна сприяти не лише індивідуалізації навчального процесу, а й забезпечувати освітні потреби та інтереси дітей, сприяти збереженню їх психічного та фізичного здоров’я, розвитку особистості кожного школяра. Тобто, організація простору сучасної початкової школи повинна враховувати фізіологічні характеристики суб’єктів освітнього процесу, їх соціально-психологічні особливості (взаємодія між учасниками, протікання комунікативних процесів, згуртованість колективу тощо) і, в той же час, забезпечувати організацію роботи дітей у парах, у малих групах та індивідуально, формувати самостійність та креативність, створювати умови для забезпечення дослідницької діяльності дітей.
Опис: Починок Є. А. Ергономічні умови формування безпечного освітнього середовища сучасної початкової школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна”, 5–6 берез. 2018 р. Полтава : ТОВ «АСМІ», 2018. С.79-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19449
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ергономічні умови.pdf126,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок