DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18914

Назва: Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу на уроках хімії
Автори: Марченко, О.В.
Порубай, О.А.
Ключові слова: вивчення хімії
навчальний матеріал
візуалізація
скрайбінг
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Скрабінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти учням про складне, цікаво пояснити новий матеріал. Цей метод отримав назву скрайбінг – процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається безпосередньо під час передачі інформації. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява дитини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню під час уроку. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко вчителю пояснити складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів і щоденників. Варто відзначити його доступність, адже використовувати цю техніку може кожний вчитель на свої уроках. Відомо, що 80% інформації людина сприймає візуально. Усна розповідь «з картинками» запам’ятовується набагато краще, ніж звичайне пояснення матеріалу на уроці.
Опис: Марченко О. В., Порубай О. А. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу на уроках хімії // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 149-151.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18914
Розташовується у зібраннях:15 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
63.pdf520,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок