DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18455

Назва: Ранкові зустрічі: налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії в початковій школі
Автори: Власенко, Н.О.
Павленко, Ю.Г.
Ключові слова: міжособистісна взаємодія
початкова школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В основу педагогіки партнерства, як одного з базових компонентів Нової української школи, покладена необхідність налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії і співпраці між учасниками освітнього процесу, що виявляється міцним підґрунтям для формування ключової соціально-комунікативної компетентності, яка потрібна людині для опанування нових знань та корисна в повсякденному житті. Уважне слухання, розуміння думок інших і повага до них, коректність у власних висловлюваннях, якісна співпраця з іншими людьми, усе це – навички ХХІ століття. Ефективною для їхнього формування у дітей молодшого шкільного віку стала практика організації ранкових зустрічей у сучасній початковій школі.
Опис: Власенко Н. О., Павленко Ю. Г. Ранкові зустрічі: налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії в початковій школі. VI Міжнародна науково-практична конференція "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи" (12-18. 05. 2020). 2020.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18455
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Власенко_Павленко_тези.pdf249,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок