DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
28 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17595
|
Назва: | Модель безпечної школи для дитини |
Автори: | Страшко, С.В. Ставаж, Р. |
Ключові слова: | школа дитина безпека безпека в школі безпека школи |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Безпека шкіл означає забезпечення захисту учнів, персоналу та шкільних
приміщень. Безпечні школи не існують ізольовано, самі по собі, а є частиною
взаємодіючої системи соціального середовища, первинними елементами якого у
житті дитини є сім’я, школа та громада. Школа має виступати об’єднуючою
установою, що «наводить мости» між родиною та спільнотою, надає широкий
спектр інтелектуальних і соціальних ресурсів та сприяє життєстійкості на багатьох
рівнях.
Виходячи з вищесказаного, можна виокремити шість узагальнених вимог
стандарту школи, дружньої та безпечної для дитини: 1. Матеріально технічне забезпечення сприятливого для здоров’я та
безпеки(захищеного) середовища.
2. Комфортне психосоціальне середовище, що враховує гендерні та
індивідуальніособливості учнів, створення умов для інклюзивного навчання.
3. Внутрішньошкільна система надання медичних послуг і моніторингу
стану здоров’яучнів та персоналу.
4. Формування в учнів соціальних та здоров’язбережних компетенцій,
використання здоров’язбережувальних технологій навчання та оцінювання
навчальних досягнень... |
Опис: | Страшко С. В., Ставаж Р. Модель безпечної школи для дитини // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (ХХVIІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 27-28 трав. 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової ; НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих НАПН України [та ін.]. – Полтава : Астрая, 2021. – C. 21-23. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17595 |
Розташовується у зібраннях: | 28 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|