DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17141

Назва: Технологічна освіта у контексті реалізації цілей сталого розвитку України
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: технологічна освіта
сталий розвиток
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Необхідність підвищення якості технологічної освіти, у відповідності до проголошеною резолюцією Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй четвертої цілі сталого розвитку, враховуючи результати її адаптації з урахуванням специфіки розвитку України, передбачає пошук нових форм і методів організації навчального процесу, застосування прогресивних та передових технологій навчання. Навчальний процес повинен враховувати тенденції суспільного розвиткумолоді, вдосконалювати та збагачувати форми і методи реалізації навчання, забезпечувати здобуття учнями знань і навичок, необхідних для сприяння сталому розвитку, збільшувати число молодих і дорослих людей, які володіють затребуваними навичками для працевлаштування, отримання гідної роботи та занять підприємницькою діяльністю [2].
Опис: Дебре О. С. Технологічна освіта у контексті реалізації цілей сталого розвитку України. Матеріали зимової сесії Міжнародної Карпатської Школи «Захист вразливих екосистем в умовах пандемії та зміни клімату». 25-27 лютого 2021 р.– Косів: Наукове товариство імені Шевченка, 2021. С. 47-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17141
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дебре О. С. Технологічна освіта.pdf150,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок