DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1697
|
Назва: | Постмодерністський “роман про митця”: “Сестра сну” Роберта Шнайдера. |
Автори: | Пічугіна, Т. |
Ключові слова: | Роберт Шнайдер постмодернізм подвійний код інтертекстуальність епістемологінна невпевненість епіфанія |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | “Сестра сну” (“Schlafes Bruder”, 1992) Роберта Шнайдера належить до найвідоміших
німецькомовних творів сучасності. У чому ж
полягає причина успіху роману Р. Шнайдера? Відповідаючи на це запитання, Р. Моріц зауважує: “По-перше, роман за своєю структурою вирізняється простотою. Оповідь побудовано за хронологічним принципом; чітко визначені місце та час дії. Саме це, як би
банально це не звучало, створює елементарну передумову для широкої рецепції. Бо ж той, хто хоче, може прочитати “Сестру сну” як цільну історію, як історію, яка хоч і розповідає про дивні події, однак абсолютно без проблем може бути проковтнута “одним куском”. Коротка біографія Еліаса Алдера може
сприйматися як вправна історія кохання, як
історія про генія або ж як історія про важке
та обмежене селянське життя у старій Автрії”. |
Опис: | У статті розглядаються постмодерністські риси роману австрійського письменника Р. Шнайдера “Сестра сну”: своєрідність оповіді, інтертекстуальність, трактування триєдності “кохання-смерть-мистецтво”, засоби профанування сакрального. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1697 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|