DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16388

Название: Патристичні підвалини сучасної педагогіки «серця»
Авторы: Лобач, О.О.
Ключевые слова: педагогіка «серця»
педагогіка
особистість
Issue Date: 2008
Краткий осмотр (реферат): Сучасна педагогічна наука намагається віднайти концептуальні засади виховання особистості дитини, які були б адекватні духовно-світоглядним, культурним та етнопсихологічним особливостям народу. Останнім часом спостерігається підвищений інтерес до західноєвропейської теорії та практики виховання. Але ми повинні критично й обережно переймати її, детально аналізуючи глибинні витоки тієї чи іншої виховної політики, тому що світоглядна позиція визначає змістові й методичні аспекти виховного процесу. Тисячоліття вітчизняний досвід виховання дитини, а з нового часу й академічна педагогічна наука живилися з життєдайного джерела православного вчення, яке поступово відроджується, набуває сили, осмислюється сучасними вченими (М. Євтух, І. Зязюн, В. Рашковська, Т. Тхоржевська та ін.) [11]. У даному контексті є сенс звернутися до спадщини Отців церкви, яка зіграла видатну роль у розвитку культури.
Описание: Лобач О. О. Патристичні підвалини сучасної педагогіки «серця» // Держава і церква в Україні за радянської доби: Зб. наук. статей за матеріалами ІІ Всеукраїнської наукової конференції (18-19 жовтня 2007 року). – Полтава: АСМІ, 2008.– С. 294 – 301.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16388
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Лобач О. Патристичні підвалини сучасної педагогіки серця.pdf206,7 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback