DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16232
|
Назва: | Принцип дитиноцентризму у початковій школі |
Автори: | Котяш, І.М. |
Ключові слова: | дитиноцентризм початкова школа Нова українська школа принцип дитиноцентризму освіта України |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із основних завдань Нової української школи є побудова системи
освіти на засадах особистісно-орієнтованого навчання, що враховує інтереси,
права та потреби учнів, сприяє розкриттю творчого потенціалу кожної дитини.
Актуальним, особливо у початковій школі, стає принцип дитиноцентризму,
згідно з яким у центрі усіх педагогічних процесів постає дитина, яка і є
найвищою цінністю. Відтак метою дослідження є аналіз особливостей реалізації принципу
дитиноцентризму у початковій школі як одного із головних чинників розвитку
національної системи освіти. Адже саме у початковій школі закладається
фундамент для подальшого розвитку інтересів і творчого потенціалу дитини. |
Опис: | Котяш І. М. Принцип дитиноцентризму у початковій школі / І. М. Котяш // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення:
матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед.
ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 10-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16232 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|