DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16230

Назва: Психолого-педагогічні основи організації математичного розвитку молодших школярів
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: математична освіта
молодший школяр
математичний розвиток
методи навчання
конструювання
навчальний результат
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Пріоритетним завданням математичної освітньої галузі є «розвиток мислення молодшого школяра, здатності розпізнавати і моделювати процеси та ситуації з повсякденного життя, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів». Однак зміст математики засвоюється учнями по-різному й по-різному сам процес навчання математики впливає на їхній розвиток. Інакше кажучи, розвивальний вплив навчання математики «найповніше визначається його процесуальною стороною, тобто тим, як саме воно організоване. Тому важливо, щоб високий навчальний результат досягався не за будь яку ціну, а поєднувався з розвитком пізнавальних можливостей і потреб дитини».
Опис: Карапузова Н. Д. Психолого-педагогічні основи організації математичного розвитку молодших школярів / Н. Д. Карапузова // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 5-7.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16230
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf202,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок