DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16209
|
Назва: | Концепція формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Пінчук, І.О. |
Ключові слова: | майбутній вчитель майбутній вчитель початкової школи концепція формування іншомовної комунікативної компетентності концепт принципи формування іншомовної комунікативної компетентності підходи вивчення мов |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано особливості концепції формування іншомовної комунікативної
компетентності майбутніх учителів початкової школи, визначено основні концепти:
методологічний, теоретичний, практичний. У публікації описано ідеї, підходи, принципи, методи,
на яких ґрунтується процес формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх
фахівців, виокремлено засадничі основи концепції досліджуваної компетентності: філософські
комунікативного діалогового гуманізму; положення сучасної науки про культуру та культурний
потенціал особистості; психологічні та психолінгвістичні теорії пізнання, діяльності, навчання й
розвитку особистості; теорії освіти й студентоцентрованого навчання, методологічні й
дидактичні принципи та підходи; лінгвістичні й соціолінгвістичні теорії та підходи до вивчення
мов. |
Опис: | Пінчук І. О. Концепція формування іншомовної комунікативної
компетентності майбутніх учителів початкової школи / І. О. Пінчук // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 183-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16209 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|