DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16161

Назва: “FLIPPED-CLASSROOM” MODEL PERFORMING FOR E-LEARNING SPECIALISTS’ TRAINING
Автори: Gibalova, N.
Protsai, L.
Гібалова, Н.В.
Процай, Л.П.
Ключові слова: e-learning specialist
blended learning
Flipped Classroom model
informatics discipline
pedagogical institution of higher education
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): The article presents the experience and peculiarities of the “Flipped Classroom” model of blended learning as a didactic condition for the e-learning specialists’ training at the pedagogical institution of higher education.
Опис: Gibalova N. “FLIPPED-CLASSROOM” MODEL PERFORMING FOR E-LEARNING SPECIALISTS’ TRAINING / N. Gibalova, L. Protsai // Colloquium-journal №31 (83), 2020. - P. 60-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16161
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
FLIPPED-CLASSROOM.pdf693,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок