|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16002
|
Назва: | Формування правильного дихання як складник професійної підготовки педагога-хореографа |
Автори: | Благова, Т.О. |
Ключові слова: | хореографічна освіта дихання в хореографії формування правильного дихання педагог-хореограф |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено освітній ресурс методик формування правильного дихання у професійній підготовці педагога-хореографа, актуалізовано проблему вивчення механізмів регулювання дихання в галузі хореографічної освіти. Підкреслено, що виконавська майстерність хореографа залежить від багатьох чинників, зокрема й від сформованості правильного дихання. У контексті студіювання процесу дихання як важливої умови забезпечення повноцінної життєдіяльності людини наголошено, що рухова м’язова активність та організовані дихальні вправи загалом є дієвим чинником гармонійного фізичного розвитку особистості, оскільки всіляко зміцнюють організм, підтримують загальну фізичну підготовку. На основі аналізу ґенези й розвитку загальновідомих систем регуляції дихання, сформованих на різних історичних етапах, схарактеризовано їхню затребуваність у галузі професійної хореографії. Серед ефективних методик постановки дихання зазначено «дихальну гімнастику за методом Кофлера», методику «трьохфазового дихання» «Лобанової-Лук’янової», дихальну методику постановки дихання у артистів балету О. Попової, методичні системи дихання, розроблені відомими фізіологами та лікарями К. Бутейком, О. Стрельніковою, К. Дийнеко. З’ясовано, що на сучасному етапі розвитку вищої хореографічної освіти обов’язковим складником підготовки педагогів-хореографів є навчальна дисципліна «Дихання в хореографії», контент якої ґрунтується на апробованих дихальних методиках.
У публікації розкрито мету, основні завдання дисципліни, її педагогічне значення у формуванні фахових компетентностей у майбутніх хореографів. |
Опис: | Благова Т. О. Формування правильного дихання як складник професійної підготовки педагога-хореографа / Т. О. Благова // Фізична культура, педагогіка, здоров'я та фізична терапія. - 2020. - С. 120-129. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16002 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|