DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15970
|
Назва: | Теорія розв'язання винахідницьких завдань на уроках природознавства як фактор розвитку творчої особистості молодшого школяра |
Автори: | Починок, Є.А. |
Ключові слова: | природознавство урок природознавства винахідницькі задачі молодші школярі розвиток творчої особистості |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Запорукою успішної життєдіяльності сучасної особистості є її творчість та креативність, що проявляються у навичках критичного мислення, здатності до нестандартних дій у вирішенні проблемних ситуацій, розвинених можливостях уяви тощо. Відповідно до Концепції нової української школи сучасна освіта повинна орієнтуватися на творчий особистісний розвиток кожної дитини, особливо молодшого шкільного віку, адже саме цей віковий період характеризується як сенситивний для прояву творчих здібностей. Відтак стрімкі зміни в освіті та суспільстві змушують шукати інноваційні технології розвитку творчої особистості, серед яких чільне місце посідає теорія розв‘язання винахідницьких завдань. Безперечно, будь-яка педагогічна технологія має на меті розвиток усього спектру здібностей школяра, у тому числі, і творчих. Проте теорія розв‘язання винахідницьких завдань, або ТРВЗ-технологія, спрямована на розвиток не окремих властивостей творчої особистості, а системного творчого мислення, що виражається у вмінні вирішувати проблемні винахідницькі завдання різних типів складності. |
Опис: | Починок Є. А. Теорія розв'язання винахідницьких завдань на уроках природознавства як фактор розвитку творчої особистості молодшого школяра / Є. А. Починок // The 1st International scientific and practical conference ―Achievements and prospects of modern scientific research‖ (December 6-8, 2020) Editorial EDULCP, Buenos Aires, Argentina. 2020. P. 329-335. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15970 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|