DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15928

Назва: Методологія розвитку демократичної громадянськості в суспільному вихованні Канади
Автори: Погребняк, В.А.
Ключові слова: Канада
громадянськість
громадянська освіта
ідеї та концепції демократичного громадянства
елітні та популістські підходи
суспільне виховання
демократія
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У ході дослідження здійснено порівняльний педагогічний аналіз методологічних підходів до громадянської освіти в Канаді. Викрито суперечності та дискусійні аспекти наявних концепцій демократичного громадянства; встановлено прогрес найважливіших напрямів педагогічної теорії в цій галузі освіти. Сучасна система освіти в Канаді характеризується як засіб розвитку демократичної держави та реалізації соціально-економічної й освітньої політики в цій країні. Сьогодні значення виховання демократичної громадянськості визначається не тільки її позитивним упливом на політичну ситуацію, але й, зокрема, забезпеченням громадянської відповідальності й активності. Стверджено, що громадянське виховання в педагогічній науці Канади спрямовано на втілення громадянських, політичних та соціальних прав, забезпечуючи їх розуміння та прийняття обов'язку та відповідальності за активну участь у демократичному управлінні країною. Проведене дослідження дозволило зробити висновок, що підготовка громадянина в найширшому розумінні цього визначення є одним із провідних завдань сучасної системи державної освіти в Канаді. Сучасні концепції виховання громадянськості диференціюються, в першу чергу, за ступенем участі громадян у суспільному житті і групуються за елітними, популістськими та перехідними різновидами. Водночас основна тенденція педагогічних досліджень сутності демократичної громадянськості в Канаді класифікується як перехід від декларування простої обізнаності громадян із власними правами й обов'язками та прихильності до ідеалів демократії до стимулювання активної й ініціативної участі в житті громади та суспільства.
Опис: Погребняк В. А. Методологія розвитку демократичної громадянськості в суспільному вихованні Канади / В. А. Погребняк // Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Херсон, 2020. - Вип. 20. – C. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15928
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Погребняк Методологія розвитку.pdf748,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок