DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15038
|
Назва: | Етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) |
Автори: | Ткаченко, І.О. |
Ключові слова: | «Танцювальний план Німеччини» підготовка фахівців-хореографів вища хореографічна освіта хореографія вища освіта етап |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. Виокремлено контроверсійний, об’єднувальний та модернізаційний етапи. З’ясовано мету та завдання «Танцювального плану Німеччини», а також його значення у системі вищої хореографічної освіти на модернізаційному етапі. |
Опис: | Ткаченко І. О. Етапи розвитку вищої хореографічної освіти в Німеччині (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / І. О. Ткаченко // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 жовт. 2019 р.) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – С. 187-190. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15038 |
Розташовується у зібраннях: | Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|