DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15000

Назва: Проблема суті й структури мистецької компетентності у дослідженнях китайських педагогів
Автори: Бейбей, Чжао
Юрʼєва, К.А.
Ключові слова: міжпредметні знання
компетентність
компетентнісний підхід
Китай
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Визначено дефініції понять «компетентність», «ключова компетентність», «ключова компетентність з дисципліни», розглянуто співвідношення змісту зазначених понять. Проаналізовано теоретичні надбання китайських викладачів мистецьких дисциплін.
Опис: Бейбей Чжао Проблема суті й структури мистецької компетентності у дослідженнях китайських педагогів / Чжао Бейбей, К. А. Юрʼєва // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 жовт. 2019 р.) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – С. 56-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15000
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
БЕЙБЕЙ.pdf135,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок