DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, спорту і здоров’я людини (2020) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14123
|
Название: | Формування здорового способу життя студента: реалії та виклики в сучасному суспільстві |
Авторы: | Когут, І.В. Каценко, А.Л. Литовка, В.В. |
Ключевые слова: | здоровий спосіб життя формування здорового способу життя студенти суспільство |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядаються критерії, чинники та складові, що впливають на формування здорового способу життя.
Здоровий спосіб життя полягає у збереженні і зміцненні захисних сил організму, сприяє виконанню людиною своїх людських функцій. Його складові містять різні елементи, що стосуються всіх сфер повноцінного життя високо розвинутої особистості – фізичної, психічної, соціальної та духовної.
У сучасному суспільстві життя та здоров’я визначаються як найвищі людські цінності. В останні роки здоров’я населення України погіршилося, зменшилася середня тривалість та якість життя. Тому проблема формування здорового способу життя в суспільстві є актуальною. |
Описание: | Когут І. В. Формування здорового способу життя студента: реалії та виклики в сучасному суспільстві / І. В. Когут, А. Л. Каценко, В. В. Литовка // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, спорту і здоров’я людини : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (23-24 квітня 2020 р.) / голов. ред. О. К. Корносенко. – Полтава : Сімон, 2020. – С. 220-224. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14123 |
Appears in Collections: | Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, спорту і здоров’я людини (2020)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|