DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13864

Назва: Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності
Автори: Ткач, М.О.
Ключові слова: акторська діяльність
педагогічна майстерність
педагогічна майстерність
театральна педагогіка
Станіславський К.
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Актуальність концептуального дослідження визначається нами необхідністю пояснення та прогнозування з допомогою наявних структурних концепцій театральної педагогіки застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності. Використання елементів театральної педагогіки в педагогічній діяльності визначається системою ідей, побудов і принципів, які пояснюють організовану певним чином педагогічну творчість, коли педагог, як і актор, використовує якості своєї особистості як засоби реалізації творчого задуму. Рушійні сили акторської майстерності особистості закорінені у засвоєнні вчителем основної школи зразків теорії і методики артистичної техніки завдяки пізнанню і виконанню її норм, правил під час навчальної діяльності у взаєминах кооперації і співпраці з її учасниками.
Опис: Ткач М. О. Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності / М. О. Ткач // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 273-275.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13864
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
105.pdf157,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок