DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13864
|
Назва: | Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності |
Автори: | Ткач, М.О. |
Ключові слова: | акторська діяльність педагогічна майстерність педагогічна майстерність театральна педагогіка Станіславський К. |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність концептуального дослідження визначається нами необхідністю
пояснення та прогнозування з допомогою наявних структурних концепцій театральної
педагогіки застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності.
Використання елементів театральної педагогіки в педагогічній діяльності визначається
системою ідей, побудов і принципів, які пояснюють організовану певним чином
педагогічну творчість, коли педагог, як і актор, використовує якості своєї особистості як
засоби реалізації творчого задуму. Рушійні сили акторської майстерності особистості
закорінені у засвоєнні вчителем основної школи зразків теорії і методики артистичної
техніки завдяки пізнанню і виконанню її норм, правил під час навчальної діяльності у
взаєминах кооперації і співпраці з її учасниками. |
Опис: | Ткач М. О. Концептуальні засади застосування засобів акторської майстерності у педагогічній діяльності / М. О. Ткач // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 273-275. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13864 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|