DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13081
|
Назва: | Використання квестів на уроках біології та основ здоров'я |
Автори: | Кравченко, Л.В. |
Ключові слова: | урок біології вивчення біології основи здоров'я здоров'язберігаючі технології квест екоквест |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні особливо гостро постає питання впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес. Одним із важливих завдань сучасної системи виховання є розвиток фізично та
психічно здорової особистості, запобігання пияцтву, наркоманії, насильству, іншим асоціальним явищам, які негативно впливають на здоров’я людини; формування у молодої особистості відповідальності за власне життя, бажання вести здоровий спосіб життя. Саме тому ефективним є впровадження в навчально-виховний
процес квестів здоров'язберігаючого змісту. Квест — це активна групова
робота школярів. Така технологія навчання ефективна для учнів старшого віку, адже саме в цьому віці розширюється коло соціальних ролей особистості, формується ціннісне ставлення до дійсності, постає питання самовдосконалення, спілкування не заради задоволення, а з метою саморозвитку. |
Опис: | Кравченко Л. В. Використання квестів на уроках біології та основ здоров'я / Л. в. Кравченко // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2016. - С. 219-221. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13081 |
Розташовується у зібраннях: | Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|