DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12977
|
Назва: | Інноваційний потенціал музичного мистецтва як засіб художньо-естетичного виховання та формування емоційних процесів у дітей з психофізичними вадами розвитку |
Автори: | Чернякова, О.В. |
Ключові слова: | інноваційний потенціал музика музичне мистецтво художньо-естетичне виховання емоційні процеси діти з психофізичними вадами розвитку |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Корекційні можливості мистецтва стосовно дитини з психофізичними вадами розвитку пов’язані, перш за все, з тим, що воно є джерелом нових позитивних переживань дитини, породжує нові креативні потреби та засоби їх задоволення в тому чи іншому виді мистецтва. А підвищення естетичних потреб школярів з психофізичними вадами розвитку, активізація потенційних можливостей дитини в практичній художній діяльності і творчості – це і є реалізація соціально-педагогічної функції мистецтва. |
Опис: | Чернякова О. В. Інноваційний потенціал музичного мистецтва як засіб художньо-естетичного виховання та формування емоційних процесів у дітей з психофізичними вадами розвитку / О. В. Чернякова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 132-134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12977 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|