DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12944
|
Назва: | Мотивація виконання самостійної позааудиторної роботи майбутніми вчителями іноземної мови |
Автори: | Палеха, О.М. |
Ключові слова: | самостійна робота майбутній вчитель вчитель іноземної мови позааудиторна робота |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Акцентування значущості самостійної позааудиторної роботи у закладах вищої освіти змінює традиційну систему викладання, де домінантна роль належить викладачеві або пораднику, який передає «готові» знання і формує репродуктивний вид мислення, на систему професійної підготовки, в якій студент виступає суб’єктом – активним, високо вмотивованим, креативним, відкритим для майбутньої інноваційної самостійної професійної діяльності.
Педагогічною умовою, що значно впливає на ефективність самостійної позааудиторної роботи (П. Бенсона, Х. Холіка, В. Харлея тощо) є особисті характеристики майбутніх учителів іноземної мови, зокрема вмотивованість, самостійність, психологічна готовність до виконання самостійної позааудиторної роботи тощо. |
Опис: | Палеха О. М. Мотивація виконання самостійної позааудиторної роботи майбутніми вчителями іноземної мови / О. М. Палеха // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 76-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12944 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|