DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12921

Назва: Читання художніх творів французькою мовою – ефективний метод навчання мови
Автори: Таран, З.М.
Ключові слова: читання художніх творів
комунікативна компетенція
засіб навчання
мовленнєва діяльність
когнітивно-комунікативна модель
когнітивний підхід
інтерактивність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується метод вивчення іноземної мови на основі читання художніх оригінальних творів; дається опис когнітивно-комунікативним моделям навчанню читанню іноземною мовою та схема формування когнітивної стратегії у студента під час читання.
Опис: Таран З. М. Читання художніх творів французькою мовою – ефективний метод навчання мови / З. М. Таран // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 106-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12921
Розташовується у зібраннях:Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Taran.pdf330,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок