DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12902

Назва: Формування особистісно орієнтованої траєкторії навчання
Автори: Мартиросян, Л.І.
Ключові слова: модернізація освіти
методична робота
педагогічний досвід
особистісно орієнтована технологія навчання
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про методичну роботу кафедри філологічних дисциплін, яка базується на досягненнях педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, на системі аналітичної, пошукової, дослідницької, організаційної, діагностичної, культурно-наукової і практичної, інформаційної діяльності, що є передумовою підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Опис: Мартиросян Л. І. Формування особистісно орієнтованої траєкторії навчання / Л. І. Мартиросян // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 42-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12902
Розташовується у зібраннях:Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Martirosyan.pdf380,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок