DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12902
|
Назва: | Формування особистісно орієнтованої траєкторії навчання |
Автори: | Мартиросян, Л.І. |
Ключові слова: | модернізація освіти методична робота педагогічний досвід особистісно орієнтована технологія навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про методичну роботу кафедри філологічних дисциплін, яка базується на досягненнях педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду, на системі аналітичної, пошукової, дослідницької, організаційної, діагностичної, культурно-наукової і практичної, інформаційної діяльності, що є передумовою підвищення ефективності навчально-виховного процесу. |
Опис: | Мартиросян Л. І. Формування особистісно орієнтованої траєкторії навчання / Л. І. Мартиросян // Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика: зб. наук. праць, присвячений 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 9. – С. 42-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12902 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми сучасної філології: лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|