DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12346

Назва: Особливості становлення дитячої танцювальної самодіяльності у контексті історичного розвитку позашкільної освіти (1919–1933 рр.)
Автори: Богута, В.М.
Ключові слова: позашкільна освіта
художня самодіяльність
дитячі самодіяльні танцювальні гуртки
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває умови формування та розвитку позашкільної хореографічної освіти на засадах самодіяльності у певний історичний період, який характеризувався пошуками художньо-естетичних вимог та визначенням місця дитячого танцювального аматорського мистецтва серед загального культурного рівня.
Опис: Богута В. М. Особливості становлення дитячої танцювальної самодіяльності у контексті історичного розвитку позашкільної освіти (1919–1933 рр.) / В. М. Богута // Зб. наук. праць / Сум. держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. – Суми, 2012. – № 3(21). - С. 3-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12346
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості становлення дитячої танцювальної самодіяльності.pdf210,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок