DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12317
|
Назва: | Цифрове громадянство як педагогічна проблема |
Автори: | Процай, Л.П. |
Ключові слова: | компетентність цифрове громадянство |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до Державного стандарту початкової освіти (від 21 лютого 2018 року) серед ключових компетентностей виокремлені інформаційно-комунікаційна й громадянська та соціальна компетентності. ІК-компетентність передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях. Громадянська та соціальна компетентності, насамперед, пов’язані з ідеями демократії.
Кожна з цих компетентностей опосередковано формує цифрове громадянство учня початкової школи, що включає 8 компетенцій: цифрову громадянську ідентичність, організацію екранного часу, протидію онлайн-цькуванню, організацію кібербезпеки, управління приватністю, критичне мислення, цифровий слід, цифрову емпатію. |
Опис: | Процай Л. П. Цифрове громадянство як педагогічна проблема / Л. П. Процай // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 52-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12317 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|