DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12307

Назва: Підготовка студентів-випускників педагогічних коледжів до проведення уроків навчання грамоти у Новій українській школі
Автори: Бірюкова, С.О.
Ключові слова: студент
студент педагогічного коледжу
Нова українська школа
початкова освіта
підготовка фахівців НУШ
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): З 1 вересня 2018 року в Україні розпочато реформу загальної середньої освіти. Учні перших класів почали навчатися за новим Стандартом початкової освіти. Він визначає, що саме мають знати й уміти молодші школярі після закінчення певного циклу навчання, окреслює ідейні засади та принципи навчального процесу, логіку його організації. Головна мета Нової української школи – це створення шкільної системи, яка даватиме учням не лише знання, а й уміння застосовувати ці знання у житті. У такій школі повинні прислухатися до думки учнів, учити їх творчо й критично мислити. Важливо, щоб основна увага спрямовувалася не на запам’ятовування, а на розвиток компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
Опис: Бірюкова С. О. Підготовка студентів-випускників педагогічних коледжів до проведення уроків навчання грамоти у Новій українській школі / С. О. Бірюкова // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 131-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12307
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf325,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок