|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12275
|
Назва: | Формування дикції в учнів 1-2 класів як важливого чинника становлення навички читання вголос |
Автори: | Мартиненко, В.О. |
Ключові слова: | дикція формування дикції читання вголос навички читання молодший школяр методи навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Грамотне мовлення і читання з дотриманням норм орфоепії, інтонаційних засобів виразності – ознака освіченої людини, її вагома перевага. Правильна вимова потрібна дорослим і дітям для впевненого спілкування, успішного навчання, вправного читання і письма, гармонійного розвитку.
Навички мовлення формуються з раннього дитинства і багато в чому - під
впливом дорослих. Дитина навчається говорити на прикладі своїх батьків,
інших старших людей. Серед вагомих, першорядних компонентів мовленнєвого середовища, які мають вплив на учня, є грамотне мовлення самого педагога.
Саме вчитель закладає підвалини культури мовлення, першооснови кваліфікованого читача - молодшого школяра. Головними критеріями хорошого усного мовлення і вправного читання вголос є чітка, поставлена дикція, виразність, відповідний темп, багатий словниковий запас. Хороша дикція означає чіткість, виразність, ясність вимови слів, фраз. |
Опис: | Мартиненко В. О. Формування дикції в учнів 1-2 класів як важливого чинника становлення навички читання вголос / В. О. Мартиненко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 95-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12275 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|