DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12273
|
Назва: | Впровадження у зміст літературного читання ідей медіаграмотності молодших школярів |
Автори: | Савченко, О.Я. |
Ключові слова: | медіаграмотність молодший школяр літературне читання оволодіння медіаграмотністю початкова освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У Типовій освітній програмі щодо медіаграмотності молодших школярів
визначено: три базові уміння: оволодіння учнями уміннями знаходити і правильно користуватися різними видами інформації, створювати елементарні медіапродукти. Презентуємо свій досвід реалізації зазначених вимог програми у проекті
підручника з читання для 2 класу (2019 р.). Медіауміння ми розглядаємо як складник читацької компетентності, тому
передбачаємо в структурі цього процесу знаннєвий компонент ознайомлення
учнів із сутністю понять інформація, медіа - різні, способи збереження і
передачі інформації; діяльнісний – уміння знаходити, аналізувати,
інтерпретувати інформацію з різних джерел; уміння її оцінювати, виявляючи
своє ставлення, висловлюючи різні види оцінювальних суджень; уміння
створювати елементарні медійні продукти (індивідуально, в парі, в групі).
Дидактичною основою формувального процесу є перехід на засади діяльнісно-результативної освіти, інструментами якої є особистісно-розвивальна взаємодія
молодших школярів одне з одним і з сучасним інформаційним простором. |
Опис: | Савченко О. Я. Впровадження у зміст літературного читання ідей медіаграмотності молодших школярів / О. Я. Савченко // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 90-93. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12273 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|