|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12260
|
Назва: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі соціального педагога з молодшими школярами |
Автори: | Березан, В.І. |
Ключові слова: | молодший школяр молодший шкільний вік інформаційно-комунікаційні технології формування соціальної компетентності підходи в навчанні соціальний педагог |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Найдоступнішим і найпопулярнішим джерелом інформації сьогодні виступають різноманітні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), які поряд зі шкільними знаннями дають можливість дитині формувати власний інформаційний простір, в якому вона живе. Це стає особливо актуальним,
оскільки молодший шкільний вік – це один із найважливіших етапів в
онтогенезі, під час якого активно розвиваються психічні процеси і засвоюються соціальні норми. Сьогодні молодший школяр є активним користувачем і
споживачем різноманітних ІКТ, які неоднозначно впливають на процес його соціалізації. Проблема загострюється ще й тим, що на сьогодні, на жаль, діти
стають більш обізнаними і активними користувачами ІКТ, ніж їхні вчителі і
батьки, і соціальний розвиток дитини у віртуальному інформаційному просторі
може бути некерованим, стихійним і, навіть, загрожувати адекватному
формуванню особистості молодшого школяра. Тому поряд з учителем початкової освіти повинен працювати соціальний педагог, який би допоміг гармонізувати вплив засобів ІКТ на молодшого школяра. |
Опис: | Березан В. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі соціального педагога з молодшими школярами / В. І. Березан // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 52-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12260 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|