DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12258
|
Назва: | Формування в молодших школярів вимірювальних умінь на засадах компетентнісного підходу |
Автори: | Листопад, Н.П. |
Ключові слова: | молодший школяр компетентнісний підхід вимірювання вимірювальні уміння курс математики математичні компетентності |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Основою змісту початкової математичної освіти, визначеного Державним
стандартом початкової освіти, є змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини». Одним із питань, які охоплює ця лінія, є вимірювання величин. Вимірювання – це пізнавальний процес визначення числового значення вимірюваної величини, а також дія, спрямована на знаходження значення
величини з допомогою спеціальних технічних засобів. В найпростішому
випадку виміряти яку-небудь величину означає порівняти її з іншою
однорідною величиною, взятою за одиницю вимірювання. Вимірювальні уміння згідно класифікації умінь навчальної праці,
запропонованої А.В. Усовою, належать до практичних умінь. Ці уміння є
наскрізними для всього періоду навчання в школі, оскільки є складником
дослідницької діяльності, яка відбувається у курсі природничо-математичних
дисциплін. |
Опис: | Листопад Н. П. Формування в молодших школярів вимірювальних умінь на засадах компетентнісного підходу / Н. П. Листопад // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 47-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12258 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|