DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12258

Назва: Формування в молодших школярів вимірювальних умінь на засадах компетентнісного підходу
Автори: Листопад, Н.П.
Ключові слова: молодший школяр
компетентнісний підхід
вимірювання
вимірювальні уміння
курс математики
математичні компетентності
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Основою змісту початкової математичної освіти, визначеного Державним стандартом початкової освіти, є змістова лінія «Числа, дії з числами. Величини». Одним із питань, які охоплює ця лінія, є вимірювання величин. Вимірювання – це пізнавальний процес визначення числового значення вимірюваної величини, а також дія, спрямована на знаходження значення величини з допомогою спеціальних технічних засобів. В найпростішому випадку виміряти яку-небудь величину означає порівняти її з іншою однорідною величиною, взятою за одиницю вимірювання. Вимірювальні уміння згідно класифікації умінь навчальної праці, запропонованої А.В. Усовою, належать до практичних умінь. Ці уміння є наскрізними для всього періоду навчання в школі, оскільки є складником дослідницької діяльності, яка відбувається у курсі природничо-математичних дисциплін.
Опис: Листопад Н. П. Формування в молодших школярів вимірювальних умінь на засадах компетентнісного підходу / Н. П. Листопад // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 47-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12258
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf312,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок