DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12253

Назва: Методологічне підґрунтя дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина XX століття)
Автори: Козинець, О.Д.
Ключові слова: розвиток шкіл
управління розвитком шкіл
соціальні хвороби
медична освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Актуальність нашого дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття має методологічним підґрунтям теорії, які певним чином позначаються на становленні й розвитку шкіл передового досвіду і в галузі початкової освіти. У попередніх публікаціях ми детально зупинялися на найбільш поширених у системі освіти. Уважаємо за доцільне акцентувати увагу на тих теоріях, які створюють методологічне підґрунтя для подальших наукових розвідок в означеному напрямі. У другій половині збіглого століття в основу управління розвитком багатьох шкіл передового досвіду в системі медичної освіти були покладені теорія патології О. Сперанського, теорія загального адаптаційного синдрому і стресу Г. Сельє, теорія целюлярної патології Р. Вірхова, гуморальна теорія К. Рокитанського та багато інших.
Опис: Козинець О. Д. Методологічне підґрунтя дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина XX століття) / О. Д. Козинець // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 32-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12253
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf312,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок