DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12253
|
Назва: | Методологічне підґрунтя дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина XX століття) |
Автори: | Козинець, О.Д. |
Ключові слова: | розвиток шкіл управління розвитком шкіл соціальні хвороби медична освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність нашого дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України другої половини ХХ – початку ХХІ століття має методологічним підґрунтям теорії, які певним чином позначаються на становленні й розвитку шкіл передового досвіду і в галузі початкової освіти. У попередніх публікаціях ми детально зупинялися на
найбільш поширених у системі освіти. Уважаємо за доцільне акцентувати увагу
на тих теоріях, які створюють методологічне підґрунтя для подальших
наукових розвідок в означеному напрямі.
У другій половині збіглого століття в основу управління розвитком
багатьох шкіл передового досвіду в системі медичної освіти були покладені
теорія патології О. Сперанського, теорія загального адаптаційного синдрому і
стресу Г. Сельє, теорія целюлярної патології Р. Вірхова, гуморальна теорія
К. Рокитанського та багато інших. |
Опис: | Козинець О. Д. Методологічне підґрунтя дослідження проблеми управління розвитком шкіл передового досвіду в системі медичної освіти України (друга половина XX століття) / О. Д. Козинець // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 32-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12253 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|