DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12227

Назва: Казка як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів до математики
Автори: Карапузова, Н.Д.
Починок, Є.А.
Макаренко, Я.М.
Ключові слова: казка
пізнавальні мотиви
пізнавальний інтерес
засоби навчання
навчання математики
урок-казка
задача-казка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються дидактичні можливості казки у процесі навчання математики учнів початкової школи як засобу підвищення їх пізнавального інтересу та успішності: забезпечення зв’язку навчання із життям, сприяння створенню сприятливої атмосфери для спілкування учнів, активізація уваги, розвиток логічного мислення, формування вміння самостійно розв’язувати проблему. Розкрито прийоми та наведено приклади використання казки на уроці математики у початковій школі. У час оновлення шкільної освіти актуальною є проблема мотивації навчальної діяльності учнів, формування у них пізнавальних мотивів навчання, коли в органічній єдності взаємодіють емоційні, інтелектуальні й вольові процеси. Емоції людини, як відображення об’єктивної дійсності, є основою інтересу; почуття, впливаючи на розум і волю, заохочують розумові і вольові акти, надають їм підтримки.
Опис: Карапузова Н. Д. Казка як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів до математики / Н. Д. Карапузова, Є. А. Починок, Я. М. Макаренко // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 23-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12227
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf228,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок