DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12081
|
Назва: | Диригентсько-хорова підготовка майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921–1941) |
Автори: | Дем'янко, Н.Ю. |
Ключові слова: | диригентсько-хорова підготовка майбутній вчитель хорова підготовка хоровий спів диригування студентський хор Верховинець В.М. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто стан диригентсько-хорової підготовки вчителя в закладах освіти кінця ХІХ –початку ХХ століття; розкрито організаційні засади й особливості диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921-1941рр.); визначено й охарактеризовано її складові (теоретична підготовка, хорове диригування, хоровий спів); розкрито зміст, форми і методи диригентсько-хорової підготовки студентів викладачами кафедри мистецтвознавства під керівництвом видатного українського педагога, музикознавця, етнографа, хореографа, диригента і композитора В.М. Верховинця; обґрунтовано її ефективність у процесі формування професійних компетентностей майбутнього вчителя; висвітлено зміст і характер творчої діяльності студентського хору Полтавського ІНО (виконавський, теоретичний, методичний та культурно-просвітницький аспекти)в зазначений історичний період. |
Опис: | Дем’янко Н. Ю. Диригентсько-хорова підготовка майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921–1941) / Н. Ю. Дем’янко // ScienceRise: Pedagodical Education.– № 5(13) 2017. – С. 27-31. DOI: 10.15587/2519-4984.2017.102803 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12081 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|