DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра філологічних дисциплін та методик їх викладання >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10763

Назва: Інтерактивний підхід до викладання іноземної мови у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів
Автори: Рудич, О.О.
Ключові слова: інтерактивні технології
стимуляція інтересу до вивчення мови
вчитель початкових класів
професійна освіта
інтерактивний підхід
вивчення іноземної мови
професійна підготовка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі використання інтерактивного підходу до викладання іноземної мови. На думку авторки застосування інтерактивного підходу у навчально-виховному процесі сприятиме набуттю комунікативного досвіду, активізації креативного потенціалу майбутніх педагогів та стимуляції інтересу до подальшого самостійного вивчення мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10763
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Рудич_Інтерактивний підхід.pdf202,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок