DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра філологічних дисциплін і методик їх викладання >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10761

Назва: Інтегративний підхід до викладання літератури у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів
Автори: Рудич, О.О.
Ключові слова: сучасна дитяча література
дитяча література
іншомовна література
психолого-педагогічний потенціал літератури
професійна освіта
художній образ
стимуляція інтересу до читання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Вивчення літератури (дитячої, зарубіжної, англомовної, сучасної) у процесі професійної підготовки майбутніх учителів не втрачає особливої актуальності, адже художні першоджерела є ефективним засобом залучення до культурної спадщини людства, стимулюють креативний потенціал, позитивно впливають на розвиток концептуального та логічного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10761
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Рудич_Інтегративний підхід.pdf117,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок