DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669

Назва: Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: природознавча підготовка
майбутній учитель
учитель початкових класів
підручник
інтеграція змісту освіти
природознавча освіта
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Розкрито дидактико-методологічні аспекти інтеграції змісту природознавчої підготовки учителів початкових класів; подано змістовий і структурний аналіз авторського підручника «Основи природознавства» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Опис: Карапузова Н. Д. Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Постметодика. - 2014. - № 3. - С. 19-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Метод. та теор. аспекти інтегр змісту природ освіти.pdf104,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок