DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методики їх викладання >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669

Название: Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів
Авторы: Карапузова, Н.Д.
Ключевые слова: природознавча підготовка
майбутній учитель
учитель початкових класів
підручник
інтеграція змісту освіти
природознавча освіта
Issue Date: 2014
Краткий осмотр (реферат): Розкрито дидактико-методологічні аспекти інтеграції змісту природознавчої підготовки учителів початкових класів; подано змістовий і структурний аналіз авторського підручника «Основи природознавства» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Описание: Карапузова Н. Д. Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Постметодика. - 2014. - № 3. - С. 19-22.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Метод. та теор. аспекти інтегр змісту природ освіти.pdf104,63 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback