DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669
|
Название: | Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів |
Авторы: | Карапузова, Н.Д. |
Ключевые слова: | природознавча підготовка майбутній учитель учитель початкових класів підручник інтеграція змісту освіти природознавча освіта |
Issue Date: | 2014 |
Краткий осмотр (реферат): | Розкрито дидактико-методологічні аспекти інтеграції змісту природознавчої підготовки учителів початкових класів; подано змістовий і структурний аналіз авторського підручника «Основи природознавства» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. |
Описание: | Карапузова Н. Д. Методологічні та теоретичні аспекти інтеграції змісту природознавчої освіти майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Постметодика. - 2014. - № 3. - С. 19-22. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10669 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|