DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10666

Назва: Здоров’язбережувальні технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоров’я
технології
початкова школа
професійна підготовка
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Мета: розкрити особливості застосування здоров’язбережувальних технологій у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів і схарактеризувати їх практичне впровадження. Матеріал: у дослідженні приймали участь 137 студентів. Було використано тест на визначення ймовірності розвитку стресу за Г. Нємчиним і Ж. Тейлором. Результати: встановлено, що переважна більшість опитаних (67%) мають низький рівень працездатності і середню стресостійкість. Тобто існує можливість розвитку негативних наслідків стресу. Серед студентів з середнім і низьким рівнем успішності 76% причиною цього назвали перевтому. Визначено здоров’язбережувальні технології як реалізацію сукупності педагогічно доцільних форм, методів і засобів організації й управління навчально-виховним процесом. Запропоновано критеріальні показники навчальної діяльності з позицій здоров’язбереження. Представлено досвід роботи з упровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи психолого-педагогічного факультету. Висновки: особливість здоров’язбережувальних технологій полягає у гармонійному поєднанні навчальних, виховних і розвивальних педагогічних упливів. Вони конкретизуються у навчально-пізнавальній, науково-дослідній, організаційно-виховній роботі студентів та педагогічній практиці у школі. Вони спрямовані як на розвиток і удосконалення фізичних, духовних, психічних і соціальних чинників здоров’я молодої людини, так і на формування здоров’язбережувальних компетенцій студента.
Опис: Карапузова Н. Д. Здоров’язбережувальні технології у системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Д. Карапузова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 1. - С. 39-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10666
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Здоров’язбер техн у с-мі проф підгот майб вчит.pdf791,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок