DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10650

Назва: Інтерактивні методи викладання курсів дисциплін з естетотерапії
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
інтерактивні методи викладання
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Докорінна зміна традиційного підходу до життя та освіти породжує нові вимоги, що спонукають педагога ХХІ століття краще розуміти сучасну дитину, себе та світ у цілому. Тому пріоритетними завданнями педагогіки вищої школи є навчання майбутніх педагогів ефективному навчанню і вихованню дітей та молоді, навчанню працювати над собою, навчанню толерантним способам співіснування людей у світі, навчанню жити і творити за законами Добра, Краси, Істини, Любові. Реалізація цих завдань орієнтує вищі навчальні заклади на підготовку висококваліфікованого фахівця, мобільного, ініціативного, творчого, здатного до впровадження новітніх педагогічних технологій, які сприяють індивідуальному розвитку дитини та власному саморозвитку.
Опис: Федій О. А. Інтерактивні методи викладання курсів дисциплін з естетотерапії / О. А. Федій // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / редкол. : І. А. Зязюн (гол. ред.) [та ін.] -Вип. 18. - Київ - Вінниця : ДОВ Вінниця, 2008. - С. 480-485.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10650
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Інтерактивні методи виклад курсів дисц естет.pdf316,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок