DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10636

Назва: Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапія
саногенне мислення
педагог
комфортне освітню середовище
творчість
естетотерапія
професійна діяльність педагога
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування саногенного мислення педагога. Естетотерапія окреслюється як галузь психолого-педагогічного знання про забезпечення сучасної молодої людини такими естетично-комфортними умовами її освітнього, соціального та особистісно-духовного зростання, за яких й відбуваються розвиток цього зцілюючого, здоров’язберігаючого способу мислення.
Опис: Федій О. А. Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського ДПУ імені А. С. Макаренка / гол. ред. А. А. Сбруєва. - № 1(3), 2010. - С. 453 - 463.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10636
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Естетотер.як фактор.pdf626,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок