DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10636
|
Назва: | Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога |
Автори: | Федій, О.Андр. |
Ключові слова: | естетотерапія саногенне мислення педагог комфортне освітню середовище творчість естетотерапія професійна діяльність педагога |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто теоретико-методологічні засади формування саногенного мислення педагога. Естетотерапія окреслюється як галузь психолого-педагогічного знання про забезпечення сучасної молодої людини такими естетично-комфортними умовами її освітнього, соціального та особистісно-духовного зростання, за яких й відбуваються розвиток цього зцілюючого, здоров’язберігаючого способу мислення. |
Опис: | Федій О. А. Естетотерапія як фактор формування саногенного мислення педагога / О. А. Федій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського ДПУ імені А. С. Макаренка / гол. ред. А. А. Сбруєва. - № 1(3), 2010. - С. 453 - 463. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10636 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|