DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10493

Назва: Проблема готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у світлі вимог нової української школи
Автори: Чередник, Л.М.
Ключові слова: вчитель
початкова школа
Нова українська школа
педагогічна підготовка
майбутній вчитель
реформування освіти
освіта України
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Проведення докорінної реформи загальної середньої освіти якреалія сьогодення потребує пошуку інноваційних шляхів удосконалення і розвитку педагогічної освіти, підвищення якості професійної підготовки педагогів нової генерації, які виховуватимуть нові покоління громадян України. Мета статті полягає в обґрунтуванні значущості готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у руслі вимог нової української школи.
Опис: Чередник Л. М. Проблема готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у світлі вимог нової української школи / Л. М. Чередник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 142-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10493
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf237,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок