DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10493
|
Назва: | Проблема готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у світлі вимог нової української школи |
Автори: | Чередник, Л.М. |
Ключові слова: | вчитель початкова школа Нова українська школа педагогічна підготовка майбутній вчитель реформування освіти освіта України |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Проведення докорінної реформи загальної середньої освіти якреалія сьогодення потребує пошуку інноваційних шляхів удосконалення і розвитку педагогічної освіти, підвищення якості професійної підготовки педагогів нової генерації, які виховуватимуть нові покоління громадян України. Мета статті полягає в обґрунтуванні значущості готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у руслі вимог нової
української школи. |
Опис: | Чередник Л. М. Проблема готовності вчителя початкової школи до толерантного виховання учнів у світлі вимог нової української школи / Л. М. Чередник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 142-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10493 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|