|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10466
|
Назва: | Як реалізувати основні принципи педагогіки партнерства в новій українській школі |
Автори: | Буцьківська, Т.В. |
Ключові слова: | педагогіка партнерства нова українська школа навчально-виховний процес фасилітатор тьютор педагог навчальний процес школа вчитель |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Навчально-виховний процес в новій українській школі повинен ґрунтуватися на засадах педагогіки партнерства, котра базується на основних тенденціях гуманістичної педагогіки та творчого підходу до розвитку особистості.
Розробники даного напрямку В.О Сухомлинський, Ш.А.Амонашвілі, І.П. Волков, І.П. Іванов, А.С. Макаренко, Є.М. Ільїн, В.А.Караковський, С.М. Лисенкова,
В.Ф.Шаталов, О.О. та Б.П. Нікітіни, М.П. Щетінін мали великий практичний
досвід роботи в школі та визначили «істинно демократичний спосіб співпраці
педагога і дитини, який не відкидає різниці в їх життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіря, доброзичливе ставлення
і взаємну вимогливість.» Дитина, її інтереси, здібності, таланти і можливості
повинні бути в центрі уваги всіх учасників навчально-виховного процесу: учителів, учнів, батьків. Учитель має бути другом, а батьки – залучені до побудови освітньої траєкторії учня. |
Опис: | Буцьківська Т. В. Як реалізувати основні принципи педагогіки партнерства в новій українській школі / Т. В. Буцьківська // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики
сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) /
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 106-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10466 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|