DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10456

Назва: Психолого-педагогічний потенціал книги у соціальному житті молодшого школяра
Автори: Линник, А.Г.
Ключові слова: книга
молодший школяр
книга з доповненою реальністю
соціальне життя молодшого школяра
початкова освіта
початкова школа
літературна освіта
інновації в освіті
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): За останні десятиліття в системі освіти, а зокpема в Концепцiї літеpатурної oсвіти, значно закцентувалась увага на залученні молoдших школярів до читацької діяльності. Беззаперечно, формування читацького iнтеpесу спочатку фopмується в сiм’ї, а потім в школі І ступеня. Завдяки ціле направленої роботи вчителя у залученні до читання книг, молодший школяр вчиться правильно складати речення, розширює словниковий запас, розвиває свою уяву, творчі та комунікативних здібності, самостійне та критичне мислення. Нa сyчaснoмy eтапі розвиткy людcтвa, книгy aктивнo намагаються витіснити її електронні аналоги – книги з доповненою реальністю, відеоверсії та екранізовані постанови.
Опис: Линник А. Г. Психолого-педагогічний потенціал книги у соціальному житті молодшого школяра / А. Г. Линник // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10456
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
29.pdf246,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок