DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10448

Назва: Диференційовані завдання з математики на міжпредметній основі
Автори: Карапузова, Н.Д.
Підкова, Ж.Р.
Ключові слова: диференційоване навчання
диференційоване завдання
вивчення математики
міжпредметна диференціація
диференційований підхід
методи навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Диференційований підхід у навчанні, ключовою позицією якого є врахування психологічних особливостей учнів є одним із необхідних проявів особистісної орієнтації навчально-виховного процесу сучасної української школи. Думку про необхідність диференційованого підходу до навчальної діяльності школярів не раз висловлював у своїх працях В. Сухомлинський: «До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному дати тільки для нього призначене завдання». Ми вважаємо, що для повноцінної реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики у початковій школі необхідно враховувати саме диференційований підхід до учнів. Адже міцне і свідоме засвоєння матеріалу з математики можливе за правильної організації навчально-виховного процесу, коли кожен учень розв'язує завдання, яке має певний рівень складність, але посильне для нього.
Опис: Карапузова Н. Д. Диференційовані завдання з математики на міжпредметній основі / Н. Д. Карапузова, Ж. Р. Підкова // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 67-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10448
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf208,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок