DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10448
|
Назва: | Диференційовані завдання з математики на міжпредметній основі |
Автори: | Карапузова, Н.Д. Підкова, Ж.Р. |
Ключові слова: | диференційоване навчання диференційоване завдання вивчення математики міжпредметна диференціація диференційований підхід методи навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Диференційований підхід у навчанні, ключовою позицією якого є врахування психологічних особливостей учнів є одним із необхідних проявів особистісної орієнтації навчально-виховного процесу сучасної української школи.
Думку про необхідність диференційованого підходу до навчальної діяльності школярів не раз висловлював у своїх працях В. Сухомлинський: «До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному дати тільки для нього призначене завдання». Ми вважаємо, що для повноцінної реалізації міжпредметних зв’язків
на уроках математики у початковій школі необхідно враховувати саме диференційований підхід до учнів. Адже міцне і свідоме засвоєння матеріалу
з математики можливе за правильної організації навчально-виховного
процесу, коли кожен учень розв'язує завдання, яке має певний рівень
складність, але посильне для нього. |
Опис: | Карапузова Н. Д. Диференційовані завдання з математики на міжпредметній основі / Н. Д. Карапузова, Ж. Р. Підкова // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики
сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) /
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 67-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10448 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|