DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10439
|
Название: | Інноваційний підхід до проведення уроків хореографії у початковій школі |
Авторы: | Вільхова, О.Г. |
Ключевые слова: | інноваційні методи навчання урок хореографії початкова школа молодший шкільний вік молодший школяр хореографічна освіта мистецька освіта інноваційні технології |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | У період державних перетворень, боротьби за свою територіальну цілісність, перебудови і оновлення усіх сфер суспільного життя по-новому постають питання розвитку національної самосвідомості та процес інтеграції
України в європейський культурний та економічний простір. На суспільній
шкалі оновлення держави показник духовності людини стає дедалі
зростаючою цінністю. Для розвитку повноцінної особистості сьогодні
потрібна ґрунтовна освіта та створення сприятливих умов, за яких вона зможе найбільш повно розкрити свої творчі здібності. Оновлення всіх сфер діяльності суспільства породжує потребу в переоцінці світоглядних орієнтацій, пошуку нових форм та методів навчально-виховної роботи з дітьми. |
Описание: | Вільхова О. Г. Інноваційний підхід до проведення уроків хореографії у початковій школі / О. Г. Вільхова // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 56-58. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10439 |
Appears in Collections: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|